loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |

Rosetta Stone (Arabic) اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال، نسبتهای خانوادگی
چگونه سوال پرسیدن، احوال پرسی کردن و مقدمه چینی کردن
مسیر دادن ها، راهنمایی کردن و شدن و مکان های مختلف
انواع معذرت خواهی ها و در خواست های مودبانه
چگونه سفارش دادن غذا در رستوران، خرید کردن، و نشانی دادن و گرفتن
چگونگی بیان احساسات، نظرات و ایده ها
آشنایی با عبارات سیاسی، مذهبی، تجاری و رسانه ای

فروشنده: فروشگاه اندیشه نوین بارثاوا

قیمت: 4,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید Rosetta Stone (Arabic) اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Rosetta Stone (Arabic) اورجینال

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش حرفه ای زبان عربی

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

این بار می خواهیم یکی از بهترین و معروفترین و محبوبترین مجموعه آموزشی زبانهای مختلف را به شما معرفی کنیم. این مجموعه نیازی به تعریف ندارد. این مجموعه تا حدی برگزیده است که سربازان آمریکایی برای جنگ در عراق از زبان عربی آن برای آموزش استفاده کردند. این مجموعه توسط شرکتهای بزرگ و مدارس و دانشگاه های سطح بالا برای آموزش انتخاب می شود. این مجموعه آموزشی 26 زبان را در 150 کشور پوشش می دهد. این مجموعه شامل نرم افزار اصلی به همراه زبان عربی در 3 سطح می باشد.
این محصول می تواند برای کسانی که قصد حاجی شدن دارند بسیار مفید باشد چون این نرم افزار به طور کامل زبان عربی را به شما می آموزد و می توان راحت زبان عربی را در کشورهای عربی بدون هیچ مشکلی صحبت نمود و قابلیت درک و مکالمه این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای آموزشی عربی جدا ساخته است.


برنامه Rosetta Stone جهت آموختن يك زبان جديد به شما طراحي شده است به همان روشي كه زبان اول يا زبان مادري خود را آموختيد يعني به وسيله وابستگي كلمات با اشياء ، افعال و عقايد چه در قالب نوشتار و چه در قالب گفتار . Rosetta Stone از تصاوير براي معني بخشيدن به كلمات ، عبارات استفاده مي‌كند بنابراين ترجمه‌اي در كار نيست . گرامر ، تركيب عبارات و واژگان نيز از راه مثال‌هايي از زندگي واقعي و روزمره آموخته مي شوند . شما معني لغات را با وابسته كردن مستقيم آنها به معنايشان بيشتر درك مي‌كنيد ( وابستگي با تصاوير ) تا اينكه آنها را با لغت ديگري در زبان شخصي خودتان ارتباط دهيد .
امكانات و ويژگي‌هاي نرم‌افزار :
استفاده از افراد محلي براي آموزش هر زبان
استفاده از تصاوير فراوان براي يادگيري لغات
محيط ساده ، جذاب و كاربرپسند
بدون نياز به استاد و كلاس
مورد تاييد دانشگاه‌ها ، موسسات دولتي و شركت‌هاي معتبر دنيا مانند : ناسا ، تلكام ، آي بي ام
استفاده از تكنيك مقايسه گفتار و لهجه زبان‌آموز با فرد محلي
آموزش در چهار مهارت : Reading , Writing , Listening , Speaking
تضمين اموزش سريع هر زبان توسط خود كمپاني
آموزش به صورت تمرين و تست چهار جوابي
آموزش حروف ، اعداد ، اشكال ، رنگ‌ها ، آدرس دهي و ساعت به صورت مجزا
اين موارد تنها بخش كوچكي از امكانات فراوان اين نرم‌افزار است . با نصب نرم‌افزار كه خيلي ساده و راحت است ، با امكانات فراوان آن آشنا خواهيد شد .

این واقعا امکان پذیر است که شما یک زبان جدید را بیاموزید، به شرط آنکه حوصله و استعداد آن را داشته باشید. Rosetta stone در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.
روزتا استون به عنوان نرم افزار شماره 1 آموزشی در دنیا، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است. این نرم افزار توسط کمپانی های معتبر و شرکتهای نامی مانند IBM و Telekom و هزاران مدرسه و دانشگاه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. با Rosetta Stone یادگیری زبان حتی از آنچه که شما تصور میکنید هم ساده تر است.
Rosetta Stone برنده جایزه Dynamic Immersion™ method در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان است.امکانات این برنامه بصورت زیر است:

- آموزش کلمه به کلمه و سطح بندی شده: شما در جلسات آموزشی میتوانید به معنای واقعی یک زبان را یاد بگیرید. در سطح 1 شما 92 جلسه و در سطح 2 نیز 118 جلسه آموزش خواهید داشت که پس از طی آن میتوانید به راحتی زبان مورد نظر را صحبت کنید.
- تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزیت انحصار بفرد این نرم افزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه ضوید.
- محیط کاربرپسند: محیط این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.
- زبان استفاده: در زبانهای خاص مانند ژاپنی و چینی که شما نمیتوانید حروف را بخوانید، این امکان وجود دارد که شما نوشته ها را بصورت لاتین مشاهده نموده و سپس آنها را با متن اصلی تطبیق دهید.

Rosetta Stone با عرضه آموزش بیش از 30 زبان دنیا که لیست کامل آنها را میتوانید در سایت رسمی شرکت ببینید، پیشتاز آموزش الکترونیکی زبان در جهان است. لازم به ذکر است که قیمت این بسته های آموزشی فوق العاده بالا است و امکان خرید آن از سایت اصلی برای ایرانیان نیز میسر نیست. اما ما همه بسته ها را با قیمتهای باور نکردنی در اختیار شما قرار داده ایم. توجه داشته باشید که این سایت اولین و تنها ارایه کننده این محصولات در ایران است و کلیه بسته ها تست شده و بدون مشکل میباشند.



توضیحات تکمیلی :
رزتا استون شامل کلیه ملزوماتی است که شما برای یادگیری یک زبان جدید احتیاج دارید. این نرم افزار بر اساس سرفصل های معتبر ما که جایزه های معتبری را از آن خود کرده است پایه ریزی شده است. موسسات و شرکت های معتبری از جمله ناسا ، ارتش آمریکا، Deutsche Telecom ، IKEA ، Royal Dutch Shell و بیش از 10000 مدرسه در سرتاسر دنیا از این روش برای یاددهی زبان استفاده می کنند. رزتا استون 31 زبان زنده دنیا که بیش از 90 درصد مردم دنیا صحبت می کنند را به شما آموزش می دهد.

آموزش زبان عربی Rosetta stone : پیشرفت با سرعت مورد نظر شما !!!

رزتا استون همیشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما می توانید با رزتا استون یک زبان جدید را یاد بگیرید. آموزش به گونه ای است که شما به هیچ عنوان احساس تحت فشار بودن و یا احساس خستگی نمی کنید. رزتا استون به کمک یک فرآیند احساسی آموزش زبان را برای شما کارآمد، سریع و لذت بخش می سازد. روش رزتا استون مبتنی بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعالیت می سازد بنابراین خستگی در این روش معنایی ندارد. در پایان هر درس این فرصت به شما داد می شود تا مهارت های خود را بیازمایید. این نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ایتون به طور مستمر پیشرفت شما را ثبت می کند و این به شما کمک می کند که ضعف های احتمالی خود را بهتر بشناسید و بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید.

یادگیری احساسی زبان با روش Dynamic Immersion

رزتا استون از محتویات تصویری کارآمد برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند. به طور مثال یک مجموعه تصویر به شما ارائه می شود و شما باید آنها را با عبارتی که برای شما خوانده و یا نوشته می شود تطبیق دهید. در صورتی که گزینه های صحیح را انتخاب کنید و همچنین در جاهای خواسته شده کلمات را صحیح تلفظ کنید، می توانید به مرحله و درس بعد بروید. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقیما زبان را از طریق مشاهده تصاویر یاد میگیرید و زمان اضافی برای ترجمه به زبان مادریتان صرف نمیکنید.

قوی سازی ساده، مفرح و آنی :
تمرین های چند رسانه ای و خلاق محیط زبان آموزی را برای شما شاد و مفرح و مانند بازی می سازد.

*** برخی از مباحث :

* مردم و صحبت های آنها
* جهت ها : "چگونه به این آدرس بروم ...
* شکل مثبت و منفی افعال
* غذا، خوردن و آشامیدن
* نسبت های فامیلی
* مفعول ها
* بیان زمان
* اعداد 0 تا صد
* حروف اضافه
* لباس ها و پوشاک
* وسائط نقلیه، مبلمان و ابزارها
* اشکال، رنگ ها و مکان ها

تضمین یادگیری :
شرکت رزتا استون یادگیری زبان را برای شما تضمین میکند. به صورتی که اگر این مجموعه ها را به صورت مستقیم از سایت اصلی خریداری کنید تا شش ماه بازگشت پول شما را تضمین می کند.
ویژگی های نسخه 3 رزتا استون :
نسخه 3 رزتا استون یک روش جدید در آموزش زبان است. به شکلی که به سرعت یادگیری شما شتاب می دهد و به مهارت های شما به طور هوشمند امتیاز می دهد.
قابلیت های جدید این نسخه شامل تکنولوژی مبتکرانه تشخیص صدا است که صدای کاربران را با تلفظ صحیح کلمات مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق هشدار می دهد. همچنین منحنی ها و گزارشاتی از پیشرفت زبان آموز در اختیار می گذارد که بدین ترتیب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روی چه مهارت هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کند.
رزتا استون 3 توسط شرکت های بزرگ و کوچک و تجاری و غیر تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و آزمایش خود را پس داده است. در صورتی که قصد یادگیری زبان جدید را دارید رزتا استون 3 بهترین انتخاب برای شماست!


این مجموعه در 4 عدد سی دی گردآوری شده است و در پکیج اختصاصی شرکت به شما عرضه خواهد شد . ضمنا این محصول دارای گارانتی تعویض می باشد .

فروشنده: یکتا سافت

قیمت: 8,900 تومان

درصد :73

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای زبان عربی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای زبان عربی

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

عربي درخواب+Rosetta Stone Arabic

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

ويژگي هاي نرم افزار:
←كاملترين تست هاي صوتي وتصويري جهت آموزش گرامر به صورت يادگيري تلفظ واژگان تست هاي تصويري
←قابليت تشخيص كلمات تلفظ شده توسط كاربر
←امكان ضبط صداومقايسه تلفظ
←مثالهايي براي درك بهتر لغات به صورت جمله
←داراي امكاناتي جهت تقويت مهارتهاي شنيداري ونوشتاري بصورت آموزش وتست
←شامل تمامي مباحث زير:نام اشيا،افعال زماني،شمارش،تاريخ وزمان،مكالمات روزمره،افعال پرسشي،رنگها،اشكال هندسي،جهات،افعال منفي،نسبت هاي خانوادگي،نوع وجنس اشيا،افعال شمارشي و...
----------------------------------------------------------------------------------------------------
به همراه فايلهاي MP3 براي يادگيري بهتر
----------------------------------------------------------------------------------------------------
ويژگي هاي نرم افزار Rosetta Stone
اين برنامه جهت آموختن يك زبان جديد به شما طراحي شده است.به همان روشي كه زبان اول يازبان مادري خودراآموخته ايد.يعني بوسيله وابستگي كلمات بااشيا،افعال وعقايد(چه درقالب نوشتاروچهدرقالب گفتار)
اين نرم افزارازتصاويربراي معني بخشيدن به كلمات وعبارات استفاده ميكند.
بنابراين ترجمه اي دركارنيست.گرامر،تركيب عبارات وواژگان نيزازراه مثالهايي اززندگي واقعي وروزمره آموخته مي شوند.شمامعني لغات را باوابسته كردن مستقيم آنهابه معانيشان بيشتردرك مي كنيد(وابستگي باتصاوير)تااينكهآنهارابالغت ديگري درزبان شخصي خودتان ارتباط دهيد.شما نيازي به وابستگي به ترجمه،توضيحات طولاني گرامري وياتمرين حفظ كردن نداريد.اين باعث تشويق پيشرفت مهارتهاي زبان ذاتي ميشود كه شما را به ارتباط با مفهوم مسلط مي سازد.
Rosetta Stone ازروشي به نام Dynamic Immersion استفاده ميكند.روشي كه تجربه زندگي واقعي واعتمادكردن برمشاركت كردن فعال رابه هم تشبيه مي نمايد.همه دروس به زبان مقصدآموزش داده مي شوند.
پرورش سريع توانايي درك زبان گفتارونوشتار،فعاليت ها ووظايف شمارادرگير فرايند آموزش مي كنند.تمرين هاي مربوط به گفتار و نوشتار به شما در پيشرفت تلفظ وهجي كردن كمك ميكنند.سبك هاي گوناگون به شمااجازه مي دهندتاشيوه مكالمات زندگي واقعي رابازسازي كنيد.گرامرنيزازطريق استفاده ازالگوهادرسراسربرنامه آموزش داده ميشود.
با روزيتااستون شماچيزي بيش از واژگان وتركيب عبارات مي آموزيد.هنگاميكه از برنامه استفاده مي كنيد استراتژي هاي آموزش زباني را كه به شمادرمفاهيم نكات درپيشرفت زبان كمك مي كنند راتوسعه خواهيدداد.بجاي ترجمه وحفظ كردن،شمايادميگيريدكه چگونه به مهارت هاي شخصي شناخت الگو،همبستگي دوچيز،استنباط ومقايسه وابستگي پيداكنيدبطوريكه مي خواهيد در يك مكالمه واقعي شركت كنيد.
اينهاهمان تكنيك هايي هستندكه شماقبلا"براي درك معاني كلمات ناآشنا،تشخيص كلمات بنيادي وپي بردن به معني استفاده مي كرديد،حتي اگرنظر گرامري آشنانبوديد
----------------------------------------------------------------------------------------------------
ويژگي هاي عربي درخواب:
براساس تكنولوژي مدرن توليد وبازسازي امواج مغزي توسط نرم افزار وامكان مدولاسيون(تلفيق دوموج صداي درسها با امواج فركانس پايين مغزي)اين امكان فراهم شده است كه درسهاي آموزش زبان عربي،مكالمات اساسي وحرفه اي زبان عربي بصورت قابل جذب توسط مغز درآيد.اين امواج بدليل پايين بودن فركانس تنهاتوسط هدست قابل شنيدن است وبهمين خاطر استفاده از اين مجموعه با هدست هاي كيفيت عالي بهترين پاسخ را ميدهد.
ازسوي ديگربطورهمزمان بدليل قابليت تبديل مستقيم تجسمات شنيداري به صحنه هاي ديداري مغزانسان،تصاويروصحنه هايي توسط مغزكاربر(متناظربا اصواتي كه درون سرش پخش ميشود)درذهن اوظاهرميگرددكه كاربر حتي باچشمان بسته نيزقادربه جهت يابي وره گيري گويندگان متحرك درتئاتربزرگ ذهني خود ميشود.باتكنولوژي چندبعدسازي اصوات چند بعدي مجازي يا(Binaural Sound)امواج بصورت متحرك بين فضاي دوگوش جابجاميشوند كه در حالت خواب يااستراحت،زبان آموزراازفضاي عادي جداميسازندومانع ازانحراف تمركز اوميگردد.در نتيجه تمام توجه زبان آموزمتوجه ديالوگها واصواتي ميشود كه سواربرامواج مغزي مستقيما"به ذهن اوارسال ميگردد.
درسهاي اين مجموعه همگي باكمك تكنولوژي هاي يادشده تهيه شده اندوتنهاكافيستدرحالت استراحت ووضعيت هاي نيمه بيداري هدست مخصوص رادرگوش قرار دادهودرسهارابه صورت پي درپي ودرمراحل بعدي بصورت انتخابي گوش دهيد.هيچ تلاشي براي حفظ كردن وياگوش دادن دقيق به درسهاانجام ندهيد وفقط استراحت كنيد.درنظرداشته باشيدكه امواج مغزي شمابستگي مستقيم باحالت روحي شما داردووقتي خودرادر وضعيت آرامش واستراحت قرارميدهيد درواقع اين امكان رابه اصوات شنيده شده ازگوش ميدهيدتاباكنترل امواج مغزي حالت متناظر آنرادرشما ايجادكند.بكمك اين مجموعه يادگيري به صورت خودكاررخ ميدهدوشمابعدازچندهفته تمرين به صورت ناخودآگاه توانايي درك سريع وفوري تمامي گفتگوهاي صوتي راپيدا ميكنيدوبااعتمادبه نفس واقتدار ميتوانيددرهرمكالمه زبان عربي شركت كنيدومطمئن باشيدكه مغزشمابدون هيچ مقاومتي فورا"معناومفهوم هرجمله رامقابل چشمان شماظاهر ميسازد.براساس آخرين تحقيقات دانشگاه آكسفورددرمورد يادگيري زبانهاي غيرمادري كمك گرفتن اززبان مادري براي يادگيري زبان دوم نه تنهاكمك خاصي به پيشرفت وبالا رفتن مهارتهاي مورد نيازنمي كند،بلكه سرعت يادگيري رابه طرزچشمگيري كاهش ميدهد.لذابراي تمرين وتداوم يادگيري پس ازاستفاده ازنرم افزار فايلهاي صوتي مرتبط باهردرس راكه بصورت MP3 در بسته نرم افزاري موجوداست ميتوانيد هنگام خواب يااستراحت گوش فرادهيد.

فروشنده: فرزان بانک

قیمت: 8,000 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید عربي درخواب+Rosetta Stone Arabic، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عربي درخواب+Rosetta Stone Arabic

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش طراحی و ساخت انواع لوگو و مارک های تجاری

دسته آموزش زبان زیردسته عربی


عنوان اصلی : Designing a Logo Hands-On Workshop

طراحی انواع لوگوها
+
1000لوگوی ایرانی
+
نرم افزار طراحی

آموزش طراحی لوگو در قالب آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Lynda به مدت زمان 3 ساعت ارائه شده در قالب 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی


یک لوگوی بسیار عالی معمولا طراحی ساده‌ای دارد و از قسمت هایساده تشکیل گشته است ، اما همیشه ایجاد یک طرح ساده به راحتی انجام نمی پذیرد . مدرس این مجموعه در مورد اصول و قواعد طراحی حرفه‌ای ، طراحی لوگوهای نوشتاری و سمبل های استفاده شده در عمق لوگو بحث می کند . همچنین در این مجموعه آموزشی چگونگی کار با Client ها در پارامترهای تعریف مشاغل ، انتخاب طرح نهایی و آماده کردن Logo برای پرینت گرفتن یا انتشار در وب شرح داده شده است . در پایان این کورس آموزشی بوسیله تکنیک های آموخته شده برای طراحی لوگو می آموزید که چگونه از تمامی این مهارت ها برای طراحی یک لوگوی حرفه‌ای استفاده کنید .


در ادامه با برخی از سرفصل های این مجموعه آموزشی ارزشمند آشنا می شویم :

خوش آمد گویی و آشنایی با این Course آموزشی

آموزش تعریف کردن پارامترهای هر سفارش شامل 3 درس

آموزش طراحی لوگو های نوشتاری و یا Type-Only Logos شامل 4 درس

آموزش و شناخت قواعد استفاده از متن در طراحی لوگو شامل 6 درس

آموزش کار با سمبل های طراحی لوگو شامل 10 درس

آموزش انتخاب و آماده کردن لوگوی نهایی شامل 5 درس

و چندین و چند آموزش کاربردی و مفید دیگر که با آموختن آنها به مهارت های شما در طراحی لوگو افزوده می شود .


مشخصات این مجموعه :

زبان آموزشی انگلیسی ساده و روان

در قالب آموزش مالتی مدیا و دسته بندی شده

محصول موسسه آموزشی Lynda

به مدت زمان 3 ساعت !

ارائه شده در قالب 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی

طراحی انواع لوگوها
+
1000لوگوی ایرانی
+
نرم افزار طراحی







[

فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 10,000 تومان

درصد :55

روش خرید: برای خرید آموزش طراحی و ساخت انواع لوگو و مارک های تجاری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش طراحی و ساخت انواع لوگو و مارک های تجاری

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش زبا عربي

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

مجموعه آموزشي بسيار مفيد براي يادگيري پايه زبان عربي ، شما در اين مجموعه قادريد به سادگي و در هر سني كه باشيد با امكانات فوق العاده اين نرم افزار زبان ايتاليايي را فرا بگبريد . اين مجموعه شامل قسمتهاي آموزشي : رنگ ها ، اعضاي بدن ، ساعت ها ، عبارات غذاها و كشورها مي باشد . با قابليت گرفتن آزمون و امتياز دهي از درس - توسط اين سي دي مي توانيد براحتي به عربي صحبت كنيد .

فروشنده: سی دی دون

قیمت: 4,500 تومان

درصد :65

روش خرید: برای خرید آموزش زبا عربي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبا عربي

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش سریع عربی

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

برای آموزش عربی و شروع یادگیری این زبان پرکاربرد میتوانید با EuroTalk شروع کنید و بتدریج با سایر نرم افزارها و محصولات آموزشی سطح زبان خود را ارتقا دهید.

مجوعه آموزشي بسيار مفيد براي فراگيري پايه زبانهای خارجی. شما توسط اين نرم افزار كه ساخت Eurotalk انگلستان مي باشد، قادريد به سادگي و در هر سني كه باشيد، با امكانات بسيار زياد و فوق العاده اين برنامه، زبان خارجی مورد نظرتون را فرا بگيريد.

اين مجموعه شامل قسمت هاي آموزشي : رنگ ها، اعضاي بدن ، ساعت ها ، عبارات، غذاها، كشورها، بازي و سرگرمي مي باشد.

اين نرم افزار همانند يك استاد زبان، پس از هر درس از شما امتحان مي گيرد و بلافاصله پس از اتمام امتحان، نمره شما را به عدد نمايش ميدهد. و هنگامي كه امتياز شما به 1800 برسد، يعني شما قادريد به راحتي عربی صحبت كنيد و بفهميد!

یادگیری زبان عربی با کمک این نرم افزار برای شما امری سهل و ممکن خواهد بود و میتوانید براحتی جملات و لغات پرکاربرد در مکالمه و محاورات روزمره عربی آموزش ببینید و با دوستان عرب زبان خود ، براحتی ارتباط برقرار نمایید.
محيط اين نرم افزار به صورت كاملا فارسي و با راهنماي نصب، استفاده و ... به صورت فارسي تهيه گرديده است.

شايد بتوان قسمت تمرين لغات اين نرم افزار را بهترين بخش آن دانست، زيرا ابتدا لغات و عبارات مورد نظر توسط افراد واقعي ، خوانده مي شود و سپس نوبت شما مي رسد تا با استفاده از ميكروفون عبارات و لغات را خوانده و بابت لهجه خود امتياز بگيريد!

فروشنده: فرا سی دی 3

قیمت: 9,500 تومان

درصد :7

روش خرید: برای خرید آموزش سریع عربی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش سریع عربی

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

Tell Me More Arabic آموزش زبان عربی (3cd)

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

Tell Me More Arabic
آموزش زبان عربی

آموزش زبان عربی Tell Me More Arabic

عربی را با Tell Me More بیاموزید . نرم افزار استاندارد بین المللی برای آموزش زبان , بیش از 5 میلیون کاربر راضی در تمامی دنیا سازمان برجسته جهانی که از Tell Me More حمایت می کنند عبارت اند از :
دولت غیر مستقل ایالات متحده - دولت ایالات متحده - سازمان FBI - دولت فدرال کانادا - EDS - BMW - خطوط دریایی کارناوالTelfonicas - Mercedes و ...

آموزش زبان عربی Tell Me More Arabic

تنها مجموعه ای که همه روزه در بیش از 1000 موسسه آموزشی تدریس می گردد .
ز : تمامی مهارت های حیاتی را برای یادگیری زبان عربی شامل می شود .
Reading - Writing - Listening - Speaking - Vocabulary - Grammer - Culture

آموزش زبان عربی Tell Me More Arabic

این روش شامل هر سه سطح مبتدی - متوسط و پیشرفته و یک راه حل عالی برای ز می باشد . این مجموعه با بیش از 850 ساعت آموزشی می تواند ارزشمندترین پیشنهاد به شما برای یادگیری زبان عربی باشد .

آموزش زبان عربی Tell Me More Arabic

جهت یادگیری عربی این دوره آموزشی کامل شامل 4500 تمرین است که در 37 نوع فعالیت مختلف طبقه بندی شده اند . این نرم افزار هوشمند پیشرفت شما را در حین یادگیری زبان عربی ارزیابی می کند و از نتایج آن برای پیشنهاد فعالیت ها و تمرین های مناسب به شما استفاده خواهد کرد . اهداف یا سطح شما هر چه باشد , Tell Me More با قابلیت سازگاری بر اساس نیازهایتان شما را مانند یک مربی در جریان آموزش راهنمایی می کند .

فروشنده: پانته آ

قیمت: 5,500 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید Tell Me More Arabic آموزش زبان عربی (3cd)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Tell Me More Arabic آموزش زبان عربی (3cd)

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

 آموزش زبان عربی Tell Me More Arabic

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

یکی دیگر از نرم افزار های استاندارد بین المللی برای آموزش زبان عربی که طبق گزارشات تولید کننده توانسته است بیش از 5 میلیون نفر در سراسر دنیا را راضی نگه دارد.سازمان های برجسته جهانی از Tell me more حمایت می کنند که در ذیل نام برخی از آنها را می آوریم:
دولت ایالات متحده، سازمان FBI ،دولت فدرال کانادا،EDS ،BMW و.......
Tell me more تمامی مهارت های حیاتی را برای یادگیری زبان نظیر گفتار،نوشتار،گرامر و..... را پوشش می دهد.این مجموعه دارای مزایای ذیل می باشد :

- 850 ساعت آموزش مالتی مدیا
- بیش از 4500 تمرین و امتحان
- 37 نوع فعالیت در قالب درس،فرهنگ،گرامر،واژگان و ....
- قواعد گرامری نیز به طور کامل توضیح داده شده اند.

شامل 3 عدد CD

فروشنده: شهر خرید

قیمت: 5,000 تومان

درصد :15

روش خرید: برای خرید آموزش زبان عربی Tell Me More Arabic ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  آموزش زبان عربی Tell Me More Arabic

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش زبان عربی رزتا استون Rosetta Stone

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

این واقعا امکان پذیر است که شما یک زبان جدید را بیاموزید، به شرط آنکه حوصله و استعداد آن را داشته باشید. Rosetta stone در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.
روزتا استون به عنوان نرم افزار شماره 1 آموزشی در دنیا، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است. این نرم افزار توسط کمپانی های معتبر و شرکتهای نامی مانند IBM و Telekom و هزاران مدرسه و دانشگاه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. با Rosetta Stone یادگیری زبان حتی از آنچه که شما تصور میکنید هم ساده تر است.
Rosetta Stone برنده جایزه Dynamic Immersion™ method در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان است.امکانات این برنامه بصورت زیر است:

- آموزش کلمه به کلمه و سطح بندی شده: شما در 210 جلسه آموزشی میتوانید به معنای واقعی یک زبان را یاد بگیرید. در سطح 1 شما 92 جلسه و در سطح 2 نیز 118 جلسه آموزش خواهید داشت که پس از طی آن میتوانید به راحتی زبان مورد نظر را صحبت کنید.
- تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزیت انحصار بفرد این نرم افزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه ضوید.
- محیط کاربرپسند: محیط این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.
- زبان استفاده: در زبانهای خاص مانند ژاپنی و چینی که شما نمیتوانید حروف را بخوانید، این امکان وجود دارد که شما نوشته ها را بصورت لاتین مشاهده نموده و سپس آنها را با متن اصلی تطبیق دهید.

Rosetta Stone با عرضه آموزش بیش از 30 زبان دنیا که لیست کامل آنها را میتوانید در سایت رسمی شرکت ببینید، پیشتاز آموزش الکترونیکی زبان در جهان است. لازم به ذکر است که قیمت این بسته های آموزشی فوق العاده بالا است و امکان خرید آن از سایت اصلی برای ایرانیان نیز میسر نیست. اما ما همه بسته ها را با قیمتهای باور نکردنی در اختیار شما قرار داده ایم. توجه داشته باشید که این سایت اولین و تنها ارایه کننده این محصولات در ایران است و کلیه بسته ها تست شده و بدون مشکل میباشند.
چنانچه در صحت مطالب بالا شک دارید و یا دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید میتوانید به سایت رسمی Rosetta Stone مراجعه کنید.

تعداد : 2 سی دی

فروشنده: شرقی شاپ

قیمت: 5,600 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش زبان عربی رزتا استون Rosetta Stone، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان عربی رزتا استون Rosetta Stone

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش زبان عربی-مجموعه آموزشی چند زبانه رزتا استون Rosetta Stone..

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

این بار می خواهیم یکی از بهترین و معروفترین و محبوبترین مجموعه آموزشی زبانهای مختلف را به شما معرفی کنیم. این مجموعه نیازی به تعریف ندارد. این مجموعه تا حدی برگزیده است که سربازان آمریکایی برای جنگ در عراق از زبان عربی آن برای آموزش استفاده کردند. این مجموعه توسط شرکتهای بزرگ و مدارس و دانشگاه های سطح بالا برای آموزش انتخاب می شود. این مجموعه آموزشی 26 زبان را در 150 کشور پوشش می دهد. این مجموعه شامل نرم افزار اصلی به همراه زبان عربی در 3 سطح می باشد.
این محصول می تواند برای کسانی که قصد حاجی شدن دارند بسیار مفید باشد چون این نرم افزار به طور کامل زبان عربی را به شما می آموزد و می توان راحت زبان عربی را در کشورهای عربی بدون هیچ مشکلی صحبت نمود و قابلیت درک و مکالمه این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای آموزشی عربی جدا ساخته است.

فروشنده: کلیک

قیمت: 3,500 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آموزش زبان عربی-مجموعه آموزشی چند زبانه رزتا استون Rosetta Stone.. ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان عربی-مجموعه آموزشی چند زبانه رزتا استون Rosetta Stone..

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش زبان عربي

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

می خواهیم یکی از بهترین و معروفترین و محبوبترین مجموعه آموزشی زبانهای مختلف را به شما معرفی کنیم. این مجموعه نیازی به تعریف ندارد. این مجموعه تا حدی برگزیده است که سربازان آمریکایی برای جنگ در عراق از زبان عربی آن برای آموزش استفاده کردند. این مجموعه توسط شرکتهای بزرگ و مدارس و دانشگاه های سطح بالا برای آموزش انتخاب می شود. این مجموعه آموزشی 26 زبان را در 150 کشور پوشش می دهد. این مجموعه شامل نرم افزار اصلی به همراه زبان عربی در 3 سطح می باشد.
این محصول می تواند برای کسانی که قصد حاجی شدن دارند بسیار مفید باشد چون این نرم افزار به طور کامل زبان عربی را به شما می آموزد و می توان راحت زبان عربی را در کشورهای عربی بدون هیچ مشکلی صحبت نمود و قابلیت درک و مکالمه این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای آموزشی عربی جدا ساخته است.


برنامه Rosetta Stone جهت آموختن يك زبان جديد به شما طراحي شده است به همان روشي كه زبان اول يا زبان مادري خود را آموختيد يعني به وسيله وابستگي كلمات با اشياء ، افعال و عقايد چه در قالب نوشتار و چه در قالب گفتار . Rosetta Stone از تصاوير براي معني بخشيدن به كلمات ، عبارات استفاده مي‌كند بنابراين ترجمه‌اي در كار نيست . گرامر ، تركيب عبارات و واژگان نيز از راه مثال‌هايي از زندگي واقعي و روزمره آموخته مي شوند . شما معني لغات را با وابسته كردن مستقيم آنها به معنايشان بيشتر درك مي‌كنيد ( وابستگي با تصاوير ) تا اينكه آنها را با لغت ديگري در زبان شخصي خودتان ارتباط دهيد .
امكانات و ويژگي‌هاي نرم‌افزار :
استفاده از افراد محلي براي آموزش هر زبان
استفاده از تصاوير فراوان براي يادگيري لغات
محيط ساده ، جذاب و كاربرپسند
بدون نياز به استاد و كلاس
مورد تاييد دانشگاه‌ها ، موسسات دولتي و شركت‌هاي معتبر دنيا مانند : ناسا ، تلكام ، آي بي ام
استفاده از تكنيك مقايسه گفتار و لهجه زبان‌آموز با فرد محلي
آموزش در چهار مهارت : Reading , Writing , Listening , Speaking
تضمين اموزش سريع هر زبان توسط خود كمپاني
آموزش به صورت تمرين و تست چهار جوابي
آموزش حروف ، اعداد ، اشكال ، رنگ‌ها ، آدرس دهي و ساعت به صورت مجزا
اين موارد تنها بخش كوچكي از امكانات فراوان اين نرم‌افزار است . با نصب نرم‌افزار كه خيلي ساده و راحت است ، با امكانات فراوان آن آشنا خواهيد شد .

این واقعا امکان پذیر است که شما یک زبان جدید را بیاموزید، به شرط آنکه حوصله و استعداد آن را داشته باشید. Rosetta stone در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.
روزتا استون به عنوان نرم افزار شماره 1 آموزشی در دنیا، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است. این نرم افزار توسط کمپانی های معتبر و شرکتهای نامی مانند IBM و Telekom و هزاران مدرسه و دانشگاه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. با Rosetta Stone یادگیری زبان حتی از آنچه که شما تصور میکنید هم ساده تر است.
Rosetta Stone برنده جایزه Dynamic Immersion™ method در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان است.امکانات این برنامه بصورت زیر است:

- آموزش کلمه به کلمه و سطح بندی شده: شما در جلسات آموزشی میتوانید به معنای واقعی یک زبان را یاد بگیرید. در سطح 1 شما 92 جلسه و در سطح 2 نیز 118 جلسه آموزش خواهید داشت که پس از طی آن میتوانید به راحتی زبان مورد نظر را صحبت کنید.
- تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزیت انحصار بفرد این نرم افزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه ضوید.
- محیط کاربرپسند: محیط این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.
- زبان استفاده: در زبانهای خاص مانند ژاپنی و چینی که شما نمیتوانید حروف را بخوانید، این امکان وجود دارد که شما نوشته ها را بصورت لاتین مشاهده نموده و سپس آنها را با متن اصلی تطبیق دهید.

Rosetta Stone با عرضه آموزش بیش از 30 زبان دنیا که لیست کامل آنها را میتوانید در سایت رسمی شرکت ببینید، پیشتاز آموزش الکترونیکی زبان در جهان است. لازم به ذکر است که قیمت این بسته های آموزشی فوق العاده بالا است و امکان خرید آن از سایت اصلی برای ایرانیان نیز میسر نیست. اما ما همه بسته ها را با قیمتهای باور نکردنی در اختیار شما قرار داده ایم. توجه داشته باشید که این سایت اولین و تنها ارایه کننده این محصولات در ایران است و کلیه بسته ها تست شده و بدون مشکل میباشند.



توضیحات تکمیلی :
رزتا استون شامل کلیه ملزوماتی است که شما برای یادگیری یک زبان جدید احتیاج دارید. این نرم افزار بر اساس سرفصل های معتبر ما که جایزه های معتبری را از آن خود کرده است پایه ریزی شده است. موسسات و شرکت های معتبری از جمله ناسا ، ارتش آمریکا، Deutsche Telecom ، IKEA ، Royal Dutch Shell و بیش از 10000 مدرسه در سرتاسر دنیا از این روش برای یاددهی زبان استفاده می کنند. رزتا استون 31 زبان زنده دنیا که بیش از 90 درصد مردم دنیا صحبت می کنند را به شما آموزش می دهد.

آموزش زبان عربی Rosetta stone : پیشرفت با سرعت مورد نظر شما !!!

رزتا استون همیشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما می توانید با رزتا استون یک زبان جدید را یاد بگیرید. آموزش به گونه ای است که شما به هیچ عنوان احساس تحت فشار بودن و یا احساس خستگی نمی کنید. رزتا استون به کمک یک فرآیند احساسی آموزش زبان را برای شما کارآمد، سریع و لذت بخش می سازد. روش رزتا استون مبتنی بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعالیت می سازد بنابراین خستگی در این روش معنایی ندارد. در پایان هر درس این فرصت به شما داد می شود تا مهارت های خود را بیازمایید. این نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ایتون به طور مستمر پیشرفت شما را ثبت می کند و این به شما کمک می کند که ضعف های احتمالی خود را بهتر بشناسید و بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید.

یادگیری احساسی زبان با روش Dynamic Immersion

رزتا استون از محتویات تصویری کارآمد برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند. به طور مثال یک مجموعه تصویر به شما ارائه می شود و شما باید آنها را با عبارتی که برای شما خوانده و یا نوشته می شود تطبیق دهید. در صورتی که گزینه های صحیح را انتخاب کنید و همچنین در جاهای خواسته شده کلمات را صحیح تلفظ کنید، می توانید به مرحله و درس بعد بروید. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقیما زبان را از طریق مشاهده تصاویر یاد میگیرید و زمان اضافی برای ترجمه به زبان مادریتان صرف نمیکنید.

قوی سازی ساده، مفرح و آنی :
تمرین های چند رسانه ای و خلاق محیط زبان آموزی را برای شما شاد و مفرح و مانند بازی می سازد.

*** برخی از مباحث :

* مردم و صحبت های آنها
* جهت ها : "چگونه به این آدرس بروم ...
* شکل مثبت و منفی افعال
* غذا، خوردن و آشامیدن
* نسبت های فامیلی
* مفعول ها
* بیان زمان
* اعداد 0 تا صد
* حروف اضافه
* لباس ها و پوشاک
* وسائط نقلیه، مبلمان و ابزارها
* اشکال، رنگ ها و مکان ها

تضمین یادگیری :
شرکت رزتا استون یادگیری زبان را برای شما تضمین میکند. به صورتی که اگر این مجموعه ها را به صورت مستقیم از سایت اصلی خریداری کنید تا شش ماه بازگشت پول شما را تضمین می کند.
ویژگی های نسخه 3 رزتا استون :
نسخه 3 رزتا استون یک روش جدید در آموزش زبان است. به شکلی که به سرعت یادگیری شما شتاب می دهد و به مهارت های شما به طور هوشمند امتیاز می دهد.
قابلیت های جدید این نسخه شامل تکنولوژی مبتکرانه تشخیص صدا است که صدای کاربران را با تلفظ صحیح کلمات مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق هشدار می دهد. همچنین منحنی ها و گزارشاتی از پیشرفت زبان آموز در اختیار می گذارد که بدین ترتیب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روی چه مهارت هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کند.
رزتا استون 3 توسط شرکت های بزرگ و کوچک و تجاری و غیر تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و آزمایش خود را پس داده است. در صورتی که قصد یادگیری زبان جدید را دارید رزتا استون 3 بهترین انتخاب برای شماست!

فروشنده: دانش گستر

قیمت: 3,900 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آموزش زبان عربي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان عربي

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

Rosetta Stone Arabic Version 3 2009 Level 1, 2, 3 آموزش زبان عربی جدید رزتا استون

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

در يک DVD

نسخه جدید مجموعه آموزشی زبان عربی از کمپانی Rosetta Stone امریکاست که این کمپانی قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی آشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان عربی، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.

نسخه جدید و ویرایش سوم این نرم افزار که به تازگی منتشر شده است پیشرفت های عمده ای در قیاس با نسخه های پیشین کرده و روش آموزشی و محیط آموزشی به مراتب بهتر و کاربرپسند تر شده است .

بسته آموزشی زبان عربی رزتا استون 3 در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته Level 1, 2, 3 منتشر شده است

بیش از 200 میلیون انسان در سراسر دنیا و زبان رسمی مسلمانان جهان و تمامی کشور های عرب و همچنین زبان رسمی بیش از 20 کشور دنیا در سازمان ملل است

Rosetta Stone v3 2009 Arabic به شما امکان آن را می دهد که :

- لغات و توانایی های زبانی خود را روز به روز بالاتر ببرید

- درست خواندن و نوشتن را به شما می آموزد

- بدون متن بتوانید صحبت کنید

- هر آنچه را که آموختید به کار گیرید

- احساس هم میهنی با مردم آن شهر و فرهنگ چرا که کاربر را با فرهنگ زبان مذکور نیز آشنا می کند

نمونه هایی از مباحثی که موضوعات اصلی دروس سطوح مختلف را شامل می شوند عبارتند از :

- مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال، نسبت های خانوادگی و ...

- چگونه سوال پرسیدن، احوال پرسی کردن و مقدمه چینی کردن و ...

- ساعات مختلف روز، روز های تقویم و تاریخ و آب و هوا و ...

- مسیر دادن ها، راهنمایی کردن و شدن و مکان های مختلف و ...

- گرامر زمان های حال، گذشته و آینده و ...

- انواع معذرت خواهی ها و درخواست های مودبانه و ...

- چگونه سفارش دادن غذا در رستوران، خرید کردن، و نشانی دادن و گرفتن و ...

- چگونگی بیان احساسات، نظرات و ایده ها و ...

- آشنایی و عبارات سیاسی ، مذهبی ، تجاری و رسانه ای و ...

فروشنده: پرشیا استور

قیمت: 2,500 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید Rosetta Stone Arabic Version 3 2009 Level 1, 2, 3 آموزش زبان عربی جدید رزتا استون، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Rosetta Stone Arabic Version 3 2009 Level 1, 2, 3 آموزش زبان عربی جدید رزتا استون

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش زبان عربي

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

يک دي وي دي شامل 950 ساعت آموزش – همراه با راهنماي فارسي – شامل 3 سطح آموزشي – بدون قفل و شماره سريال – قابل استفاده در چندين کامپيوتر –نصب در کليه سيستم عامل ها

فروشنده: راه موفقیت یزد

قیمت: 8,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش زبان عربي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان عربي

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

Tell Me More Arabic *new

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

یکی دیگر از نرم افزار های استاندارد بین المللی برای آموزش زبان عربی که طبق گزارشات تولید کننده توانسته است بیش از 5 میلیون نفر در سراسر دنیا را راضی نگه دارد.سازمان های برجسته جهانی از Tell me more حمایت می کنند که در ذیل نام برخی از آنها را می آوریم:
دولت ایالات متحده، سازمان FBI ،دولت فدرال کانادا،EDS ،BMW و.......
Tell me more تمامی مهارت های حیاتی را برای یادگیری زبان نظیر گفتار،نوشتار،گرامر و..... را پوشش می دهد.این مجموعه دارای مزایای ذیل می باشد:
- 850 ساعت اموزش مالتی مدیا
- بیش از 4500 تمرین و امتحان
- 37 نوع فعالیت در قالب درس،فرهنگ،گرامر،واژگان و ....
- قواعد گرامری نیز به طور کامل توضیح داده شده اند.

فروشنده: زرين

قیمت: 8,500 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید Tell Me More Arabic *new ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Tell Me More Arabic *new

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش زبان عربي به روش Tell me More

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

آموزش زبان عربي به روش Tell me More



عربي را با Tell me More بياموزيد . نرم‌افزار استاندارد بين‌المللي براي آموزش زبان .
بيش از 5 ميليون كاربر راضي در تمام دنيا
سازمان‌هاي برجسته جهاني كه از Tell me More حمايت مي‌كنند : دولت غير مستقل ايالات متحده آمريكا ، دولت ايالات متحده ، سازمان FBI ، دولت فدرال كانادا ، EDS ، BMW ، خطوط دريايي كارناوال ، Mercedes ، Telfonicas و ...
تنها مجموعه‌اي كه همه روزه در بيش از ده هزار موسسه آموزشي تدريس مي‌گردد .
Tell me More تمامي مهارت‌هاي حياتي را براي يادگيري زبان عربي را شامل مي‌شود : Reading , Writing , Listening , Speaking , Vocabulary , Grammer , Culture
اين روش شامل هر سه سطح مبتدي ، متوسط و پيشرفته و يك راه حل عالي براي يادگيري زبان عربي است .
كاملترين روش آموزشي سازگار با نيازهاي كاربر
اين نرم‌افزار هوشمند پيشرفت شما را در حين بادگيري زبان ارزيابي مي‌كند و از نتايج آن براي پيشنهاد فعاليت‌ها و تمرين‌هاي مناسب به شما استفاده خواهد كرد .
اهداف يا سطح شما هر چه كه باشد ، Tell me More با قابليت سازگاري بر اساس نيازهايتان ، شما را مانند يك مربي در جريان آموزش راهنمايي مي‌كند .
850 ساعت آموزش مالتي مديا
بيش از 4500 تمرين و امتحان
37 نوع فعاليت در قالب گروه كاري : درس ، فرهنگ ، گرامر ، واژگان ، زباني و نوشتاري
فعاليت هاي منحصر به فرد براي پي بردن به فرهنگ و اصطلاحات
توضيح كامل قواعد گرامري



روش خرید: برای خرید آموزش زبان عربي به روش Tell me More ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

توجه : این محصولات به صورت کپی می باشد.

فروشنده: میلاد

قیمت: 9,800 تومان

درصد :70

روش خرید: برای خرید آموزش زبان عربي به روش Tell me More ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان عربي به روش Tell me More

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش عربی

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

ما تمامی محصولات و نرم افزارها و مجموعه های آموزشی مورد نیاز برا یادگیری زبان را برای شما در این پکیج کامل و بی نظیر مهیا کرده ایم.دیگر نیازی به خریداری محصولات متفرقه نخواهید داشت.پکیج جامع آموزشی فراکو یادگیری زبان شما را متحول خواهد کرد.

ارزش دلاری این پکیج بیش از 2300 دلار (دو میلیون تومان) می باشد.
این پکیج شامل تمامی نرم افزارهای جامع آموزشی و مجموعه شنیداری و دیداری و کتابهای الکترونیکی می باشد که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما هموطنان عزیز قرار گرفته است

این مجموعه برای اولین بار در ایران ارائه شده و هیچ مجموعه مشابهی ندارد.پکیج فراکو منحصراً از طریق اینترنت بفروش رسیده و هیچ نمایندگی فروشی در هیچ کجای دنیا ندارد.

ما پس از بررسی های فراوان و انجام تستهای مختلف بر روی زبان آموزان در سنین مختلف این مجموعه را برای شما عزیزان که میخواهید بهترینها را داشته باشید و همیشه بهترین باشید عرضه نموده ایم.
امید است که تمامی ایرانیان عزیز در سرتاسر جهان با کمک پکیج جامع فراکو به راحتی و با هزینه ای مناسب زبان خارجی مورد نظرشان را فرا بگیرند.

فروشنده: فرا سی دی

قیمت: 58,900 تومان

درصد :6

روش خرید: برای خرید جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش عربی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش عربی

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي

آموزش کامل زبان عربی با راهنماي قدم بقدم فارسي

دسته آموزش زبان زیردسته عربی


راهنماي قدم به قدم فارسي شما را در تمامي مراحل يادگيري زبان آلماني همراهي خواهد کرد.اين راهنما براي اولين بار در کشور ارائه شده است و شامل تمامي دروس سطوح 1 و 2 و 3 رزتا استون به زبان فارسي ميباشد.

اين نرم افزار تا کنون با موفقيت در مدارس بسياري از کشورهاي جهان به کار گرفته شده است و حتي سازمانهاي بزرگي چون سازمان فضايي ناسا و ارتش آمريکا (جهت زبانهاي غير انگليسي) از اين نرم افزار بهره برده‌اند.


سريعترين روش براي يادگيري يک زبان جديد :

نسخه پرسنال رزتا استون شامل کليه ملزوماتي است که شما براي يادگيري يک زبان جديد احتياج داريد. اين نرم افزار بر اساس سرفصل هاي معتبر ما که جايزه هاي معتبري را از آن خود کرده است پايه ريزي شده است. موسسات و شرکت هاي معتبري از جمله ناسا ، ارتش آمريکا، Deutsche Telecom ، IKEA ، Royal Dutch Shell و بيش از 10000 مدرسه در سرتاسر دنيا از اين روش براي ياددهي زبان استفاده مي کنند. رزتا استون 31 زبان زنده دنيا که بيش از 90 درصد مردم دنيا صحبت مي کنند را به شما آموزش مي دهد.

پيشرفت با سرعت مورد نظر شما :

رزتا استون هميشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما مي توانيد با رزتا استون يک زبان جديد را ياد بگيريد. آموزش به گونه اي است که شما به هيچ عنوان احساس تحت فشار بودن و يا احساس خستگي نمي کنيد. رزتا استون به کمک يک فرآيند احساسي آموزش زبان را براي شما کارآمد، سريع و لذت بخش مي سازد. روش رزتا استون مبتني بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعاليت مي سازد بنابراين خستگي در اين روش معنايي ندارد. در پايان هر درس اين فرصت به شما داد مي شود تا مهارت هاي خود را بيازماييد. اين نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ايتون به طور مستمر پيشرفت شما را ثبت مي کند و اين به شما کمک مي کند که ضعف هاي احتمالي خود را بهتر بشناسيد و بر آن ها تاکيد بيشتري داشته باشيد.

يادگيري احساسي زبان با روش Dynamic Immersion :

رزتا استون از محتويات تصويري کارآمد براي کمک به يادگيري زبان شما استفاده مي کند. به طور مثال يک مجموعه تصوير به شما ارائه مي شود و شما بايد آنها را با عبارتي که براي شما خوانده و يا نوشته مي شود تطبيق دهيد. در صورتي که گزينه هاي صحيح را انتخاب کنيد و همچنين در جاهاي خواسته شده کلمات را صحيح تلفظ کنيد، مي توانيد به مرحله و درس بعد برويد. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقيما زبان را از طريق مشاهده تصاوير ياد ميگيريد و زمان اضافي براي ترجمه به زبان مادريتان صرف نميکنيد.



ويژگيهاي ديگر اين مجموعه کدامند؟

محيطي بسيار ساده و کاربر پسند

نصب آسان و بي دردسر

قابل استفاده حتي با سيستمهاي قديمي

توجه يکسان به مهارتهاي چهارگانه (شنيداري، گفتاري، نوشتاري و درک مطلب)

امکان تشخيص صدا از طريق ميکروفن براي کاهش لهجه

تمرينات متنوع شامل خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن


تمرين هاي چند رسانه اي و خلاق محيط زبان آموزي را براي شما شاد و مفرح و مانند بازي مي سازد.

برخي از مباحث :

*مردم و صحبت هاي آنها
*جهت ها : "چگونه به اين آدرس بروم ...
*شکل مثبت و منفي افعال
*غذا، خوردن و آشاميدن
*نسبت هاي فاميلي
*مفعول ها
*بيان زمان
*اعداد 0 تا صد
*حروف اضافه
*لباس ها و پوشاک
*وسائط نقليه، مبلمان و ابزارها
*اشکال، رنگ ها و مکان ها

تضمين يادگيري :

شرکت رزتا استون يادگيري زبان را براي شما تضمين ميکند. به صورتي که اگر اين مجموعه ها را به صورت مستقيم از سايت اصلي خريداري کنيد تا شش ماه بازگشت پول شما را تضمين مي کند.

نسخه جديد و ويرايش سوم اين نرم افزار که به تازگي منتشر شده است پيشرفت هاي عمده اي در قياس با نسخه هاي پيشين کرده و روش آموزشي و محيط آموزشي به مراتب بهتر و کاربرپسند تر شده است .

سيستم آموزشي به قدري ساده و هوشمندانه طراحي شده است که در اولين جلسه استفاده ، از پيشرفت خود هيجانزده مي شويد.

Rosetta Stone v3 به شما امکان آن را مي دهد که :

- لغات و توانايي هاي زباني خود را روز به روز بالاتر ببريد !
- درست خواندن و نوشتن را به شما مي آموزد !
- بدون متن بتوانيد صحبت کنيد .
- هر آنچه را که آموختيد به کار گيريد !
- احساس هم ميهني با مردم آن شهر و فرهنگ چرا که کاربر را با فرهنگ زبان مذکور نيز آشنا مي کند !

امکانات اين برنامه بصورت زير است:

آموزش کلمه به کلمه و سطح بندي شده: شما در 312جلسه آموزشي ميتوانيد به معناي واقعي يک زبان را ياد بگيريد.در هر لحظه آموزش را ساده خواهيد يافت زيرا بر پايه مطالب قبلي و يادگيري قدم به قدم پيش خواهيد رفت.

تمرين پس از آموزش: پس از هر درس آموزشي ، تمريني براي شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن ، نوشتن و گوش کردن است. توانائي جالب اين نرم افزار تمرين دادن لهجه شما است. با سيستم آناليز صدا ، شما ميتوانيد کلمه هايي را که آموزش ديده ايد بخوانيد و از درستي تلفظ تان مطمئن شويد.

محيط کاربرپسند: محيط اين نرم افزار بسيار زيبا و جذاب بوده و شما به راحتي ميتوانيد از آن استفاده کنيد. منوهاي پيچيده و تو در تو در اين برنامه وجود ندارد.

توضيحات بيشتر درباره مجموعه :

Rosetta Stone زبان را به صورت يک دنباله گام به گام از دروس ساختاري به شما آموزش مي دهد. اين روش در دنيا به Dynamic Immersion معروف است.لغات جديد همواره به اشياء ، اعمال و نظرات آشنا وابسته اند و همين لغات عبارات و جملات را در يک تصاعد سيستماتيک ميدهند.

يکي از کامل ترين نرم افزارهاي آموزش زبان در دنيا

آموزش جامع و کامل مکالمه ، گرامر ، واژگان و ...

شامل پنج مهارت شنيدن ، خواندن ، صحبت کردن ، نوشتار و ترکيب شنيدن و خواندن

توانائي اناليز يا تشخيص گفتار براي تمرين تلفظ

تدريس بر پايه ارتباط ذهني واژه و جمله با تصوير مربوطه

در حدود 200ساعت آموزش صوتي و تصويري

شامل 4200 تمرين ، پيش نمايش و امتحان يا آزمون براي هر درس بصورت خودآموز و پويا

ارائه نمودار پيشرفت براي هر يک از کاربران نرم افزار

اعمال تغييرات در محيط داخلي نرم افزار بر اساس سلايق کاربر

فروشنده: فرا سی دی

قیمت: 16,900 تومان

درصد :6

روش خرید: برای خرید آموزش کامل زبان عربی با راهنماي قدم بقدم فارسي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کامل زبان عربی با راهنماي قدم بقدم فارسي

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي -

آموزش زبان عربي به روش Tell me More

دسته آموزش زبان زیردسته عربی

عربي را با Tell me More بياموزيد . نرم‌افزار استاندارد بين‌المللي براي آموزش زبان .
بيش از 5 ميليون كاربر راضي در تمام دنيا
سازمان‌هاي برجسته جهاني كه از Tell me More حمايت مي‌كنند : دولت غير مستقل ايالات متحده آمريكا ، دولت ايالات متحده ، سازمان FBI ، دولت فدرال كانادا ، EDS ، BMW ، خطوط دريايي كارناوال ، Mercedes ، Telfonicas و ...
تنها مجموعه‌اي كه همه روزه در بيش از ده هزار موسسه آموزشي تدريس مي‌گردد .
Tell me More تمامي مهارت‌هاي حياتي را براي يادگيري زبان عربي را شامل مي‌شود : Reading , Writing , Listening , Speaking , Vocabulary , Grammer , Culture
اين روش شامل هر سه سطح مبتدي ، متوسط و پيشرفته و يك راه حل عالي براي يادگيري زبان عربي است .
كاملترين روش آموزشي سازگار با نيازهاي كاربر
اين نرم‌افزار هوشمند پيشرفت شما را در حين بادگيري زبان ارزيابي مي‌كند و از نتايج آن براي پيشنهاد فعاليت‌ها و تمرين‌هاي مناسب به شما استفاده خواهد كرد .
اهداف يا سطح شما هر چه كه باشد ، Tell me More با قابليت سازگاري بر اساس نيازهايتان ، شما را مانند يك مربي در جريان آموزش راهنمايي مي‌كند .
850 ساعت آموزش مالتي مديا
بيش از 4500 تمرين و امتحان
37 نوع فعاليت در قالب گروه كاري : درس ، فرهنگ ، گرامر ، واژگان ، زباني و نوشتاري
فعاليت هاي منحصر به فرد براي پي بردن به فرهنگ و اصطلاحات
توضيح كامل قواعد گرامري

فروشنده: فروشگاه اينترنتي بردكو

قیمت: 5,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید آموزش زبان عربي به روش Tell me More ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان عربي به روش Tell me More

دانلود رايگان نرم افزار آموزش زبان عربي,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربی,دانلود آموزش زبان عربي,اعداد عربی,آموزش اعداد عربي,دانلود نرم افزار اموزش زبان عربی,دانلود دیکشنری عربی به فارسی برای موبایل,اموزش رايگان گرامر عربي,آموزش مکالمه زبان عربی,دانلود نرم افزار آموزش زبان عربي,آموزش اعداد عربی,آموزش زبان عربی,مكالمه عربي به فارسي دانلود رايگان,دانلود نرم افزار آموزش مکالمه عربی,دانلود گرامر زبان عربی,آموزش مکالمه عربی در تهران,آموزش مکالمه عربی,گرامر زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,دانلود آموزش زبان عربی,لیست 1تا100 اعداد عربی,لغت نامه عربی به فارسی دانلود موبايل,نرم افزار اموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی رایگان,آموزش زبان عربي -

آموزش دوچرخه سواري براي سلامتي

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش دوچرخه سواري يكپارچه براي سلامتي و تناسب اندام

Cycling for Fitness



دوچرخه سواري یكی از بهترین ورزش‌ها است كه متاسفانه این روزها در كشور ما كمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این ورزش به غیر از تأثیرات مستقیم برروی سلامتی انسان همچنین فواید زیست محیطی را به همراه دارد كه باعث سلامتی بیشتر جامعه در دراز مدت می‌شود. به نظر می‌رسد كه دوچرخه - این وسیله نقلیه كلاسیك - در كشورهای پیشرفته و مدرن كاربرد بیشتری دارد. برای مثال در اكثر كشورهای اروپایی دوچرخه دارای ارزشی مثل یك ماشین سواری (و حتی بیشتر) است. در این كشورها برخی از دوچرخه‌ها (نسبت به مدل و كارایی‌شان) گاها از خودروهای مدل بالا نیز گرانترند.

این ارزش به دلیل قابلیت‌هایی نظیر حمل و نقل آسان، ورزش آسان و بی ضرر بودن برای محیط زیست است. دوچرخه سواری همیشه به عنوان ورزشی ساده برای تمام سنین پیشنهاد می‌شود. این ورزش می‌تواند هم سبك انجام شود و هم سنگین. برای انجام ورزش دوچرخه سواری لازم نیست كه شخص مثلا تمرین‌هایی خاص را انجام دهد یا موقعیت فیزیكی آن از شرایطی خاص برخوردار باشد. در این ورزش بیشتر عضلات پاها در حركت خواهند بود كه این عمل باعث بالابردن استقامت بدن می‌شود البته كمر و سیستم تنفسی انسان نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند. اين مجموعه، یکی از بهترین فیلم های آموزشی دوچرخه سواری مي باشد.

ویژگی های این مجموعه :

* به زبان انگليسي مي باشد.
* قابل اجرا در کامپیوتر و سیستم ها خانگی



شامل 1 دي وي دي قابل نمايش در پليرهاي خانگي و كامپيوتر

فروشنده: يلداشاپ

قیمت: 3,500 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید آموزش دوچرخه سواري براي سلامتي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش دوچرخه سواري براي سلامتي

اموزش دوچرخه سواری ,ورزش دوچرخه سواری و سلامت ,دوچرخه سواری و سلامتی ,آموزش دوچرخه ,اثرات وچرخه سواري بر سلامت

 آموزش بدنسازی با توپ توسط آدام فورد

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی


آموزش بدنسازی با توپ توسط آدام فورد


با یاد گرفتن تمریناتی که در این فیلم مشاهده خواهید کرد می توانید به بدنی خوش فرم و عضلانی دست یابید

شامل 1 DVD با کیفیت عالی و بسته بندی شکیل

فروشنده: پیک ورزش

قیمت: 3,900 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید آموزش بدنسازی با توپ توسط آدام فورد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  آموزش بدنسازی با توپ توسط آدام فورد

آموزش بدنسازی ,اموزش بدنسازی ,برنامه بدنسازی رونی کلمن برای افراد مبتدی ,آموزش بدنسازي ,رونی کلمن ,برنامه بدنسازی رونی کلمن ,اموزش بدنسازي ,برنامه تمرینی بدنسازی ,برنامه تمرینی بدنسازی رونی کلمن ,برنامه ی بدنسازی ,آموزش بدن سازی ,برنامه بدنسازی حرفه ای رونی کلمن ,بدنسازی ,برنامه بدنسازی ,روني كلمن ,برنامه بدنسازی رونی کلمن(مبتدی ,بدن سازی ,بدنسازی با دمبل ,برنامه بدنسازی بسکتبال ,برنامه بدن سازی رونی کلمن ,برنامه بدن سازی ,برنامه ی بدنسازی فوتبال با وزنه ,آموزش بدنسازی والیبال بدنسازی ,آموزش بدنسازی بسکتبال ,اموزش بدن سازی -

فوتبال به سبک قهرمانان  واقعی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

مي خواهيد در خط مياني بهترين شويد؟مي خواهيد دفاع مرگباري داشته باشيد ؟ مهاجم خيره کننده بودن چطور است؟

به منظور افزايش مهارت هاي خود را در فوتبال به سبک قهرمانان واقعي با باشگاه فوتبال منچستر يونايتد همراه شويد. منچستريونايتد به عنوان اولين مرکز حرفه اي آموزش فوتبال در جهان با بازيکنان مشهور خود،رود فان نيسترروي ، روي کين ، رايان گيگز و بقيه ستاره هايش به شما کمک خواهد کرد که مانند يک قهرمان بازي کنيد.

اين مجموعه شامل آموزش مستقيم تمام حرکات و تاکتيکهاي تيمي همچنين آرايش تيم و... با تمام ستاره هاي منچستر و همچنين سر آلکس فرگوسن سرمربي نام آشناي شياطين سرخ مي باشد.

ويژگي هاي بارز اين مجموعه:
روشهاي آموزش مهارت هاي فوتبال بر اساس ايده هاي بازيکنان و مربي.
هر روش را با جزئيات نشان داده شده است به همراه قسمتي از بازي هاي ليگ برتر به عنوان شيوه ارائه.
ايده هاي الهام بخشي گنجانده شده است به همراه راهنمايي هايي از سر آلکس فرگوسن.
توصيه هاي از مربيان منچستر يونايتد در هر پست بازي.
ماهيت تغذيه و تناسب اندام فيزيکي.

آموزش ها و موارد دربرگيرنده:
آموز ش پنالتي زدن با رودفان نيسترروي
آموزش ضربات آزاد با رايان گيگز
آموزش مهارت هاي فوق العاده با ديويد بليون و دارن فلچر
مرکز آموزش ترافورد قديمي
پروفيل هاي بازيکنان
گالري عکس بازيکنان
مصاحبه هاي اختصاصي: سر الکس کاپيتان ، روي کين و بازيکن هاي مشهور ديگر

فروشنده: دردونه

قیمت: 4,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید فوتبال به سبک قهرمانان واقعی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فوتبال به سبک قهرمانان  واقعی

آموزش تمرینات بدنسازی فوتبال ,آموزش تمرینات فوتسال ,تمرینات فوتسال ,آموزش تمرینات دروازه بانی فوتسال ,پرس در فوتبال ,برنامه تمرینات فوتسال ,آموزش فوتبال ,آموزش فوتسال ,آموزش دروازه بانی فوتسال ,اموزش فوتبال ,تمرينات فوتسال ,آموزش تمرينات فوتسال ,آموزش بدنسازی فوتبال ,آموزش دریبل ,اموزش تمرینات فوتسال ,تمرينات بدنسازي ورزش فوتسال ,اموزش دریبل ,بدنسازی فوتبال ,آموزش دریبل در فوتبال ,پاس در فوتسال ,تمرینات بدنسازی فوتبال ,بدنسازي فوتبال ,سی دی آموزش دروازه بانی فوتسال ,اموزش دروازه بانی فوتسال ,اموزش بدنسازی فوتبال

آموزش تنیس روی میز

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش تنیس روی میز


مجموعه آموزشی تنیس روی میز
1- فیلم آموزشی " آموزش تنیس روی میز "
با تفسیر مرحوم آرمند روی صحنه های آموزشی فیلم
به اضافه 50 دقیقه فیلم آموزشی به زبان اصلی
رنگی متوسط = دو VCD = 80 دقیقه
2- فیلم اموزشی " آموزش تنیس روی میز" با تفسیر فارسی
رنگی خوب = یک VCD = 55 دقیقه
این مجموعه جالب شامل 3 عدد سی دی می باشد .

فروشنده: سروش1

قیمت: 5,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آموزش تنیس روی میز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تنیس روی میز

پینگ پنگ ,آموزش پینگ پنگ ,آموزش تنیس روی میز ,اموزش پینگ پنگ ,آموزش پينگ پنگ ,قوانین تنیس روی میز ,تنیس روی میز ,اموزش تنیس روی میز ,آموزش تنيس روي ميز ,آموزش پینگ پونگ ,تنيس روي ميز ,قوانین پینگ پنگ ,اموزش تنيس روي ميز ,دانلود رايگان آموزش تنيس روي ميز ,دانلود آموزش پینگ پنگ ,قوانين پينگ پنگ ,پینگ پونگ ,اموزش پینگ پونگ ,قوانين تنيس روي ميز ,قوانین پینگ پونگ ,پينگ پنگ ,دانلود آموزش تنیس روی میز ,اموزش پينگ پنگ ,قیمت میز پینگ پنگ ,قوانین بازی تنیس روی میز -

مجموعه آموزش هاي افزايش قد

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

مجموعه آموزش هاي افزايش قد
افزايش قد در 60 روز
بدون استفاده از هيچ گونه دارو و بدون عوارض جانبي
فقط با انجام دادن يك سري از ورزش ها قد خود را تا ميزان دلخواه افزايش دهيد
در اين بسته آموزشي 3 Part وجود دارد كه شما بايد به صورت زير عمل كنيد :
√ تمرينات Part 1 به ترتيب ميبايست هر روز به مدت 15 تا 30 دقيقه انجام دهيد.
√ تمرينات Part 2 & Part 3 تمرينات تكميلي افزايش قد بوده و اجباري در انجام روزمره آنها نيست .
√ با انجام تمرينات مربوطه ، پس از 45 تا 60 روز اولين آثار افزايش قد در خود را خواهيد ديد . پس از ان تا رسيدن به قد مورد نظر خود تمرينات را مكررا ادامه دهيد .
فقط با انجام روزي 30 دقيقه بعد از 45 روز قد خود را افزايش دهيد .

تعداد ديسك : 1 DVD
قيمت : 5000 تومان

فروشنده: متفاوت ترين فروشگاه

قیمت: 5,000 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید مجموعه آموزش هاي افزايش قد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه آموزش هاي افزايش قد

حرکات ورزشی برای افزایش قد ,دانلود افزایش قد ,حرکات ورزشی افزایش قد ,ورزش ازبین بردن قوس کمر ,حرکات افزایش قد ,روشهای ورزش برای درمان گودی کمر ,مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد ,نرمشهای افزایش قد ,حرکات ورزشی ,افزایش قد با ورزش ,حركات ورزشي براي افزايش قد ,دانلود رایگان افزایش قد ,دانلود مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد ,حركات ورزشي افزايش قد ,دانلود افزايش قد ,حركات افزايش قد ,حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد ,نرمش گودی کمر ,دانلود حرکات ورزشی ,دانلو رایگان افزایش قد ,دانلود حرکات ورزشی برای افزایش قد ,دانلود اموزش افزایش قد ,حرکاتی برای افزایش قد ,آموزش حرکات ورزشی برای افزایش قد ,حرکات ورزشی برای بلند شدن قد

جودو

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش جودو پیشرفته

زبان اصلی

2vcd

فروشنده: کلوپ شاپ

قیمت: 4,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید جودو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جودو

خرید آموزش جودو (زبان اصلی) اموزش جودو ,جودو ,آموزش جودو ,ادرس باشگاهای جودودرتهران ,باشگاه آموزش جودو ,رشته ورزشی جودو ,بدنسازی جودو ,ادرس باشگاههای جودو تهران ,باشگاههاي جودو ,آدرس باشگاه های آیکیدو تهران ,آموزش تصویری جودو ,باشگاه های جودو تهران ,آموزش مربیگری جودو ,ایکیدو در تهران ,اموزشگاه جودو تهران ,باشگاه های جودودرتهران ,آموزش آیکیدو در تهران ,اموزش تصویری جودو ,باشگاه جودو در تهران ,بدنسازي ورزش جودو ,ادزس باشگاه ایکیدو ,آیکیدو و جودو ,باشگاه های جودو در تهران ,ایکیدو تهران ,آموزش جودو در تهران

آموزش تای بو

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی


آموزش تای بو
آموزش تصویری تای بو برای علاقه مندان به این سبک و در محیطی شاداب که شما را به تحرک وا می دارد

سلامتی و تناسب اندام خود را با این مجموعه آموزشی تثبیت نمائید

1CD

فروشنده: فروشگاه هدف

قیمت: 5,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش تای بو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تای بو

تای بو,تاي بو,ورزش تای بو,آموزش موی تای,ورزش مویتای,ورزش موی تای,تای بوی,اموزش مویتای,آموزش تای بو,مویتا,آموزش موي تاي,ورزش تاي بو,شناخت رشته های ورزشی,سی دی آموزشی موی تای,آموزش تاي بو,مویتای,ورزش مويتاي,خريد اينترنتي سي دي تاي بو ورزش,رشته ورزشی موی تای,اموزش موی تای,تاریخچه مویتای,موي تاي,سی دی اموزش مویتای,در مورد موی تای,تاريخچه تاي بو -

آموزش سریع گیتار الکتریک به سبک Steve Vai

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

توضیحات: آموزش سریع نت به نت گیتار الکتریک راک به سبک Steve Vai توسط Andy James

سطح مهارتی: متوسط تا پیشرفته
نوع دیسک: DVD4
تعداد دیسک: 1حلقه
کیفیت: DVD
منو: اصلی
زبان: انگلیسی
زیرنویس: خیر

فروشنده: آریا مدیا

قیمت: 4,000 تومان

درصد :15

روش خرید: برای خرید آموزش سریع گیتار الکتریک به سبک Steve Vai، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش سریع گیتار الکتریک به سبک Steve Vai

آموزش گیتار الکتریک,گیتار برقی,اموزش گیتار الکتریک,آموزش گیتار برقی,گیتار الکتریک,گيتار برقي,اموزش گیتار برقی,آموزش گیتار الکترونیک,آموزش گيتار الكتريك,گیتار الکترونیک,آموزشگاه موسیقی گیتار الکتریک,گيتار الكترونيك,آموزشگاه گیتار الکتریک,آموزش تصویری گیتار الکتریک,اموزش گیتارالکتریک,اموزش گيتار الكتريك,آموزش گيتار الكترونيك,امزش گیتار,آموزش گیتارالکتریک,آموزشگاه گیتار برقی,آموزش گيتارالكتريك,اموزشگاه گیتار برقی,اموزشگاه موسیقی گیتار الکتریک,آموزشگاه موسیقی گیتار الکتریک تهران,آموزشگاه موسیقی گیتار -

منتخب سبک رومانتیک اورجينال(دريا)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

دوره رومانتیک از جمله سال های محبوب موسیقی برای بسیاری از علاقه مندان موسیقی کلاسیک است.با توجه به مفهموم ، موسیقی رمانتیک به نوعی از موسیقی اطلاق می شود که سرشار از انرژی و احساسات تند باشد.در طی این دوره، مفاهیم سخت و جدی موسیقی راه را برای ورود بیانی آرامتر باز کردند.
موسیقی به هنر ادبیات و تئاتر نزدیک شد و احساساست ناسیونالیستی و کشمکش های انسانی به تم های غالب موسیقی آن سال ها تبدیل شد.
این مجموعه شامل عناوین ذیل است:
- Bizet
- Grieg
- Liszt
- Mahler
- R1 STR
- Rachmaninov
- Ravel
- Saint Saens
- Schumann
- Sibelius
- Smetana
- Verdi
- Wagner
- Weber

فروشنده: بورس دی وی دی

قیمت: 48,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید منتخب سبک رومانتیک اورجينال(دريا)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید منتخب سبک رومانتیک اورجينال(دريا)

منتخب سبک رومانتیک اورجينال(دريا)

نرم افزار مرجع گیتاریست ها

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

نرم افزار مرجع گیتاریست ها



بانک 1000 ترانه و آکورد از خوانندگان مختلف



آموزش بیش از 1100 آکورد و نقاط انگشت گذاری بر روی دسته گیتار، برای یادگیری و سهولت نوازندگی



800 قطعه طبقه بندی شده کلاسیک و فلامنکو و قطعات فیلم های برگزیده بصورت نت و تبلچر



قطعات برگزیده ایی به همراه نت و تبلچر برای گیتار جاز و گیتار الکتریک



در این نرم افزار برنامه Guitar pro برای اجرای بعضی فایل ها و همچنین علاقه مندان به نت نویسی و آهنگسازی برای گیتار و همچنین چندین کتاب مختلف در مورد موسیقی برای استفاده علاقه مندان قرار داده شده است.

اين مجموعه شامل يك سي دي مي باشد

فروشنده: فروشگاه سی دی

قیمت: 3,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید نرم افزار مرجع گیتاریست ها، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار مرجع گیتاریست ها


موزيک‎,‎کيبورد‎,‎تحصيل‎,‎آموزش گيتار‎,yahoo,a1000,guitar,‎تنبور‎,‎ميکس‎,‎فيلم‎,‎فروش پيانو‎,‎خانه‎,music,cd,‎Pa50,‎مهر‎,‎تلفن گويا‎,‎دانشجو‎,mp3,‎ريتم‎,‎آموزشگاه موسيقي‎,‎متال‎,‎موسيقي‎,yamaha,‎ارگ‎,2600,‎عود‎,‎سه تار‎ -‎‎ ‎مدرک‎,‎اموزش‎,‎ريو‎,‎آموزش کامپيوتر‎,‎خياطي‎,‎بافندگي‎,‎گل آرايي‎,‎گل سازي‎,‎گريم‎,‎عکاسي‎,‎مجسمه سازي‎,‎سفالگري‎ -‎‎ ‎خوشنويسي‎,‎گلدوزي‎,‎آرايشگري‎,‎طلا سازي و زرگري‎,‎جزوات‎,‎آموزشگاه موسيقي‎,‎تعميرات موبايل‎,‎تعميرات تلفن‎,‎مهد کودک‎,‎نجوم‎,‎نقشه کشي‎,‎حسابداري‎,‎تعميرات موبايل‎,‎خطاطي‎,‎نقاشي‎,‎فني و حرفه اي‎,‎شيريني‌پزي‎,‎آشپزي‎,‎رشته هاي ورزشي‎ ‎‎,‎موسيقي‎,‎کامپيوتر‎,‎زبان‎,‎کنکور‎,‎آموزشگاه دروس‎,‎رانندگي‎,‎کتابها‎,‎تجهيزات کمک آموزشي‎,‎طراحي‎,‎حوزه علميه‎,‎قرآن‎,‎يادگيري‎,‎تندخواني‎,‎مدارس غير انتفاعي‎,‎مدارس استثنايي‎,‎آمادگي و پيش دبستاني‎,‎ساير آموزشگاهها‎,‎تدريس خصوصي

آموزش گل سازی و عروسک سازی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

آموزش گلسازی و عروسک سازی

کار در منزل براي بانوان علاقمند به هنر گل سازي و عروسک سازي:
آموزش گل سازی و عروسک سازی شامل 6 عدد سي دي است که اين سي دي ها عبارتند از:
1. VCD آموزش ساخت گل چرمي - مدرس خانم شيرين حسيني ،قابل استفاده در VCD و كامپيوتر
شامل : گلهاي ترك - گل ياس وحشي - گل مگنوليا - گل رز
2. VCD آموزش ساخت عروسك چيني - مدرس خانم پروانه اسكوئي ،قابل استفاده در VCD و كامپيوتر
شامل : عروسك ساده - عروسك دلقك - حيوانات - بابا نوئل
3. VCD آموزش ساخت گل چيني 1 - مدرس خانم شيرين ابراهيم ،قابل استفاده در VCD و كامپيوتر
شامل : گل اركيده - گل آفتابگردان - گل ژرويرا - گل ياس - گل عروس - گل نيلوفر
4. VCD آموزش ساخت گل چيني 2 - مدرس خانم شيرين ابراهيم ،قابل استفاده در VCD و كامپيوتر
شامل : گل ژرويرا وحشي - گل ياس رشتي - شكوفه هاي قالبي - نيلوفر آبي - نرگس هلندي
5. VCD آموزش ساخت گل بلندر
6. VCD آموزش ساخت شمع سازی

فروشنده: سام

قیمت: 10,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آموزش گل سازی و عروسک سازی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش گل سازی و عروسک سازی

عروسک سازی,عروسك سازي,آموزش عروسک سازی,الگوی عروسک سازی,اموزش عروسک سازی,الگوهای عروسک سازی,آموزش عروسك سازي,آموزش عروسک سازی رایگان,عر وسک سازی,عروسک گل چینی,اموزش عروسك سازي,اموزش گل سازی,دانلود الگوهای عروسک سازی,دانلود آموزش گلسازی,روش عروسك سازي,الگوهاي عروسك سازي,آموزشگاه گلسازی,آموزش گلسازی,دانلود عروسک سازی,نقاشی گل ارکیده,کلاس عروسک سازی,عروسك پلنگ وحشي,عروسک پلنگ,گل سازی,الگوی ساخت عروسک -

آموزش فتوشاپ Photoshop CS4

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری



عناوین آموزش:


فصل اول

نحوه نصب برنامه فتوشاپ - نحوه اجرای برنامه - آشنایی با جعبه ابزار - ابزار های رنگ آمیزی و ویرایشی - میانبر ابزار - آشنایی با همه منوها - روش قرار دادن خطوط راهنما

فصل دوم

آشنایی کار با فایل ها - نحوه باز کردن فایل ها - طریقه ذخیره کردن فایل ها - نحوه مدیریت حجم فایل ها و انتخاب فرمت مناسب - آشنایی با فرمان های undo , read , history - آشنایی با ابزار کمند - نحوه استفاده از عصایی جادویی - طریقه کار با منوی selecte

فصل سوم

نحوه بریدن و کپی کردن - آشنایی با ابزار برش - آشنایی با مدل رنگ - آشنایی با حالت های رنگ - آشنایی با ابزار طراحی - پالت قلم موها - نحوه کار با قلم موها - روش استفاده از ابزار پاکن - نحوه عملکرد ابزار مداد

فصل چهارم

آشنایی با اصلاح رنگ تصاویر در فتوشاپ - آشنایی با دستور curve - نحوه تنظیم روشنایی درجه رنگ - روش به کارگیری فر مانهای brightness , levels channel mixer, color balance , selective color , threshold , posterize , invert, variations

فصل پنجم

کار با میدانم رنگ ها و آشنایی با پنجره color picker - آشنایی با پالت color , swatches- جلوه های آمیختگی - روش استفاده از ابزار blure - آشنایی با ابزار sharpen - نحوه کار با smudge - آنایی با ابزار تنظیم شدت نور - نحوه تغییر اندازه تصویر - نحوه تغییر اندازه صثفحه کار

فصل ششم

آشنایی با فرمان scale - نحوه به کارگیری فرمان rotate - نحوه بله کارگیری دستورات distort , skew , perspective - آشنایی با فرمان چرخش بر اساس زاویه تعریف شده - آشنایی با لایه ها - نحوه کار با چندین لایه - حالتهای آمیختگی لایه ها - نحوه اتصال و تلفیق لایه ها

فصل هفتم

آشنایی و اعمال ماسک - استفاده از ماسک سریع - نحوه ایجاد ماسک لایه - طریقه ویرایش ماسک های لایه - آشنای با ماسک های لایه همراه کانال

فصل هشتم و نهم و دهم و یازدهم

آشنایی و نحوه کار کردن با فیلتر ها در فتوشاپ - شامل همه فیلتر های موجود در فتوشاپ cs4

فصل دوازدهم

آشنایی با مسیرها - مسیرها و ابزار قلم مو - نحوه کار با نقاط گوشه - پیش نمایش تکمیل و ویرایش مسیر - نحوه استفاده از مسیرها - تبدیل مسیرها به نواحی انتخاب

فصل سیزدهم

استفاده از ابزار ترسیم شکل - نحوه افزودن یک شکل به پالت شکل های سفارشی - آموزش نحوه افزودن متون در فتوشاپ - طریقه تنظیم تایپ

فصل چهاردهم

اعمال سایه هابه متون - ایجاد سایه و پس زمینه - نحوه بریدن و پر کردن متنها - ایجادد درخشندگی در متون

فصل پانزدهم

نحوه ایجاد درخشندگی در یک تصویر - روش نورپردازی یک شی - آشنایی و به کارگیری بازتاب ها - طریق تعویض پس زمینه - نحوه ایجاد ترکیب بدون تصویر منبع-

فصل شانزدهم

تصحیح آسان تصاویر سیاه و سفید - استفاده از دستور levels - اعمال تک رنگ - نحوه ایجاد حالت duotones در یک تصویر سیا وسفید- نحوه آراستن عکس

فصل هفدهم

اعمال تصحیح رنگ ساده به عکس - اصلاح رنگ قرمز چشم ها در عکس - حذف افراد از یک عکس - آشنایی با پنجره cursors - روش کار با پنجره transparency & gamut - روش حاشیه نویسی بر فایل با استفاده از متن - روش بی اثر سازی پالت history - روش استفاده از عملکردهای از پیش تنظیم شده - نحوه ایجاد عملکرد سفارشی - روش برپاسازی گزینه پردازش batch

فصل هیجدهم

نحوه انتخاب چاپگر - آماده سازی برای چاپ - روش کار با پنجره paint - نحوه چاپ صفحه - روش آماده سازی تصویر




فروشنده: ایران912

قیمت: 6,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آموزش فتوشاپ Photoshop CS4 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش فتوشاپ Photoshop CS4

آموزش Photoshop,آموزش PHOTOSHOP CS4,آموزش رایگان فتوشاپ cs4,دانلود رایگان آموزش فتوشاپ cs4,آموزش Adobe Photoshop CS4,اموزش photoshop cs4,photoshop cs4 آموزش,آموزش photo shop cs4,اموزش photoshop,آموزش fotoshop,آموزش photoshap,اموزش adobe photoshop cs4,آموزش acrobat,اموزش fotoshop,دانلود رايگان طرحهاي آماده PSD عروس وداماد,آموزش Photoshop CS,Photoshop CS4 اموزش,اموزش رايگان فتوشاپ cs4,اموزش رایگان فتوشاپ cs4,آموزش photo shop,آموزشphotoshop cs4,آموزش photoshop cs4 رایگان,Acrobat آموزش,Adobe Photoshop cs4 اموزش,آموزش رایگان photoshop cs2 -

تعداد صفحات : 143

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4286
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 19,475
  • بازدید کلی : 596,381
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X